Προβλήματα οδηγών

Αρ.Πρωτ. 13/06                                                                                                                           Θεσσαλονίκη 2/2/2018

 

 

 

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η

 

 

Συνάδελφοι – σσες

Η μεταβατική περίοδος του ιδιοκτησιακού καθεστώτος στον Οργανισμό, και η “κληρονομιά” ενός διαλυμένου στόλου λεωφορείων, έχει αντίκτυπο στην καθημερινή εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού με αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι, κυρίως οδηγοί και σταθμάρχες, να γίνονται αποδέκτες παραπόνων αλλά και της αγανάκτησης των επιβατών. Την όλη κατάσταση έρχεται να επιδεινώσει και το κυκλοφοριακό, απόρροια της εγκατάλειψης της πόλης από Τροχαία και φορείς (Δήμους κ.τ.λ.).

Στη νέα Διοίκηση του Ο.Α.Σ.Θ. οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι καταβάλλει προσπάθειες για την ανασυγκρότηση του στόλου λεωφορείων και την σωστή επισκευή αυτών. Να τονίσουμε όμως ότι επιβάλλεται η καταβολή κάθε δυνατής προσπάθειας για την επιτάχυνση ενεργειών και διαδικασιών για να φανούν τα αποτελέσματα στην καθημερινότητα.

Τονίζουμε ότι Δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση.

Οι εργαζόμενοι έχουν φτάσει στα όριά τους από την άσκηση ψυχολογικής πίεσης που υφίστανται από το επιβατικό κοινό.

Δεν νοείται να ασκείς το λειτούργημα της μεταφοράς επιβατών με γνώμονα πρωτίστως την ασφάλεια, και να γίνεσαι αποδέκτης καθημερινά και καθ’ όλη την διάρκεια της εργασίας, παραπόνων – εκνευρισμού και απρεπών συμπεριφορών σε αρκετές περιπτώσεις.

Κύριοι της Διοίκησης, το μήνυμα αγωνίας των εργαζομένων του Ο.Α.Σ.Θ. είναι συγκεκριμένο: επισπεύσατε τις διαδικασίες για την έξοδο του συνόλου των λεωφορείων.

Έχοντας να αντιμετωπίσουμε όλα τα παραπάνω, έρχεται και η Διεύθυνση Κίνησης του Ο.Α.Σ.Θ. να τροποποιήσει ωράρια με μια λογική που αγνοεί παντελώς τον ανθρώπινο παράγοντα, λες και οι οδηγοί είναι ρομποτάκια, και προγραμματίζουν ωράρια χωρίς αναμονές και χωρίς να ληφθούν υπόψιν τα όρια ταχύτητας.

Συνάδελφοι, πρωτίστως για την ασφάλειά μας και την νομική μας κατοχύρωση σε περίπτωση ατυχήματος (με αφορμή και το πρόσφατο θανατηφόρο ατύχημα με εμπλοκή συναδέλφου μας που δεν φέρει ευθύνη, και στα όρια ταχύτητας βρισκόταν εντός των νόμιμων ορίων), τονίζουμε ότι οδηγούμε σύμφωνα με τον ΚΟΚ και πραγματοποιούμε τις νόμιμες αναμονές μας όπως 20λεπτο, 10λεπτο και 5 λεπτά στην αφετηρία καθώς και 2-3 λεπτά στο τέρμα διαδρομής.

Αν δεν βγαίνουν τα προγραμματισμένα ωράρια ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΟΥΝ.

  • Την Πέμπτη 1/2/2018 το Προεδρείο του Συνδικάτου συναντήθηκε με την Διοίκηση του ΟΣΕΘ (πρώην ΣΑΣΘ).

Μεταξύ  άλλων  τέθηκαν  από  την  πλευρά  μας  και  συζητήθηκαν  θέματα όπως  κυκλοφοριακό,

η έλλειψη λεωφορείων, ωράρια, τροποποιήσεις γραμμών, και άλλα θέματα καθημερινού ενδιαφέροντος.

Δόθηκε η δέσμευση από την Διοίκηση του ΟΣΕΘ ότι σε κάθε αλλαγή,  τροποποίηση ωραρίων ή διαδρομών, πάντα θα καλούνται οι εργαζόμενοι για την κατάθεση της γνώμης τους και των προτάσεών τους. Έδειξαν να αντιλαμβάνονται στον ΟΣΕΘ ότι στα ωράρια και στις συνθήκες ανταπόκρισής τους, και οι Εργαζόμενοι έχουν άποψη και γνώμη καθώς είναι αυτοί που σε καθημερινή βάση καλούνται να τα εκτελέσουν, είναι αυτοί που έρχονται καθημερινά σε επαφή με τους επιβάτες, είναι αυτοί που καθημερινά έρχονται αντιμέτωποι με τα προβλήματα της συγκοινωνίας, και πάντα είναι οι αποδέκτες παραπόνων και διαμαρτυριών.

Ελπίζουμε αυτό να το αντιληφθεί και η Διεύθυνση Κίνησης του Ο.Α.Σ.Θ.

 

 

 

 

 

ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ

 

                    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                                                                            Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

                 ΤΣΕΡΜΕΝΙΔΗΣ Δ.                                                                                                                             ΑΓΓΕΛΟΥΔΗΣ Κ.